galoppera

Alla inlägg under februari 2011

Av Galoppera - 28 februari 2011 18:17

... var det för några dagar sen, och då var Fanny hemma hos mig.

Här kommer lite bilder :D


Vi gjorde pizza som blev såhär :P 


Miffo jag heheh ^^ 


  

Underbaraste Fanny :D Men MIN kamera! 

Skoja... 

Fast de är min :D 

Av Galoppera - 28 februari 2011 10:34

Ja, igår blev det en liten stall dag, hos matilda och hennes medhäst Amigo! Åkte dit vid två och hem klockan 6. Så det blev ju typ 4h ;) Först red matilda ett tag, sen gick hon och lämnade sadeln och red lite barbacka. Sen red tjejen som äger amigo (Ela, 10år) lite och sen så satt jag typ lite på amgio. Jag red inte direkt. Eftersom jag bara skrittade och travade knappt något. Men det var roligt som vanligt iaf :) Längtar till sommaren! Ja och matilda har bestämt att vi ska hoppa då :) PLUS kanske ska ha sommarhäst med Agnees :D


Matilda rider lite    i stallet xD

Av Galoppera - 27 februari 2011 08:35


Gå in på www.bloggtrafik.nu och bli medlem! Jumer poäng, desto mer besökare ! :D

Sponsor: galoppera



Av Galoppera - 26 februari 2011 09:29

Julmust & Fanta ♥  

Av Galoppera - 25 februari 2011 21:11

I tisdags red vi då hopplektion :) Gick jätte bra för min del! Brisko skötte sig super duper bra och jag hade roligt! Jag tror vi hoppade 50-60cm. Men brisko hoppade nog runt 75-80 x) Kändes så iaf!


Övningen var att vi först skulle komma över bomar. Den var 6 bommar med avstånd efter tre. Dom tre första låg närmare varandra så då skulle man då trava så långsamt som man bara kunde för att det inte skulle höras. Då va brisko så duktig att man typ inte hörde ett ljud någon gång ! :D Sen va det tre bommar som låg längre ifrån varandra. Då skulle det gå snabbtsnabbtsnabbt. Då ville ju såklart Brisko galoppera x) Men tillslut gick det bra!


Och hindrerna var två  hinder med hinderstöd, som stog efter varann, och ett som stog på klossar (eller "sockerbitar" som vissa säger) som var lite lägre! :)


Jag var iaf väldigt nöjd med lektionen och det va super kul! :D


Är du hopp eller dressyr människa?

Svara gärna :D

 

Brisko öga :D ♥   

Av Galoppera - 24 februari 2011 15:24

Först och främst ber jag om ursäkt för att detta inlägg kommer så sent. Jag hade ingen tid att sitta vid datan :S Men nu har jag det haha ^^

Ridlektionen gick jättebra, men jag hoppade inte så högt på grund av min fot.. Sen tog jag med mammas lilla pocketkamera. Tyckte att det var lite onödigt att släpa med systemkameran xD Men bilderna blev lite sådär kan man väl säga...

Se själv xD


  

Jag och Missouri :) <3


 

Fanny och Brisko! :D <3

   

Missouri i boxen ;) <3 

Av Galoppera - 22 februari 2011 15:39

Har vart hemma ett tag... Men jag orkade inte skriva! Tänkte visa ett par BUDGET ridbyxor !


  

279:- ! Hööks.se (rea)

Av Galoppera - 22 februari 2011 15:17

Ikväll så blir det hoppning, som Fanny skrev :D Ska förstås bli jättekul eftersom jag inte har hoppat på minst sju veckor ;O

Ikväll rider jag Missouri, helt underbar liten rackare :D <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästboken

Översätt bloggen

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards